Pracujemy: Pn. - Pt.: 09:00 - 17:00 Szybki kontakt:+48 788 715 632sklep@tekzone.pl

Odstąpienie od umowy

Informacja o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Jako nasz klient, macie Państwo prawo do odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin ten liczony jest od dnia, w którym Państwo lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, otrzymali zamówione produkty. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie jednoznacznego oświadczenia informującego nas o Państwa decyzji (na przykład listem wysłanym tradycyjną pocztą lub wiadomością e-mail). Oświadczenie takie można przesłać na nasz adres:

  • pisemnie na adres: Cholet sp. z o.o., Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@tekzone.pl.

W PRZYPADKU REZYGNACJI Z ZAKUPU ZWRACANY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

Cholet sp. z o.o., Wilenska 69, 03-416 Warszawa z dopiskiem: „Zwrot towaru”.

Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest do pobrania TUTAJ.

WAŻNE

  • Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek wysłanych za pobraniem. Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z zakupu, zwrócimy Ci równowartość produktu oraz koszty zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanej przesyłki.
  • Aby zapewnić poprawne przyjęcie zwrotu, należy odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy przesłać nam informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia przed upływem okresu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego Państwo użyli w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Nie będą Państwo ponosić żadnych opłat związanych z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeśli otrzymali Państwo zakupioną rzecz, prosimy o jej odesłanie lub przekazanie na nasz adres: Cholet sp. z o.o., Wilenska 69, 03-416 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli rzecz zostanie odesłana przed upływem 14-dniowego terminu. Ponoszą Państwo bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

Zawarte w tym komunikacie zapisy dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

REKLAMACJE

Jeśli otrzymany towar jest wadliwy, przysługują Ci prawa określone w gwarancji produktu. Dodatkowo, masz prawo do skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru, możesz złożyć reklamację w sklepie w terminie 1 (jednego) roku od daty dostarczenia towaru oraz w ciągu 1 roku od daty stwierdzenia wady.

W TAKIM PRZYPADKU WADLIWY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

Cholet sp. z o.o., ul. Wilenska 69, 03-416 Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja towaru” lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep ma obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, masz prawo do wyboru między naprawą towaru, wymianą na produkt wolny od wad, obniżeniem ceny lub odstąpieniem od umowy sprzedaży. Jeśli zdecydujesz się na odstąpienie od umowy sprzedaży, zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

UWAGA

  • Jest Ci przysługujące prawo do sprawdzenia stanu paczki w obecności kuriera lub pracownika poczty. Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, powinieneś sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub pracownika poczty.
  • Przesłanie tego protokołu szkody wraz z reklamacją do sklepu ułatwi proces rozpatrzenia reklamacji.

GWARRANTY

Gwarancja jest usługą świadczoną przez producentów lub dystrybutorów, która umożliwia reklamację towaru i jego naprawę w autoryzowanym serwisie.

Produkt, który zamówisz, zostanie dostarczony wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, na której znajdują się warunki gwarancji. Ważne jest, abyś zachował dowód zakupu (fakturę lub paragon) do momentu wygaśnięcia gwarancji, określonej w karcie gwarancyjnej lub opisie produktu.

RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE

Konsumentom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą przysługuje prawo do skorzystania z rękojmi za wady fizyczne. Okres, w którym można zgłaszać reklamacje, wynosi 1 rok od daty otrzymania towaru oraz 1 rok od daty stwierdzenia wady w przypadku zakupów związanych z działalnością zawodową lub gospodarczą. Po otrzymaniu reklamowanego towaru, sklep ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni i poinformować klienta o dalszym postępowaniu.

ZWROT PIENIĘDZY

W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten wygląda w następujący sposób:
– jeśli zamówienie opłacono kartą – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty,
– jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,
– Jeśli zamówienie zostało opłacone za pomocą systemu Montonio lub PayPal, zwrot zostanie dokonany bezpośrednio na Państwa konto bankowe lub konto PayPal,
– w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem na podstawie zapytania złożonego przez nasz sklep.

Pobierz wzór formularza zwrotu

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPrzeglądaj sklep
      Oblicz koszt dostawy